دریافت ویزای کانادا

لازم به ذکر است که در حال حاضر گروه مهاجرتی ادب در زمینه مهاجرت و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا فعالیت تخصصی دارد. علاوه بر کمک های مالی به پناهندگان، پس از موافقت شدن با درخواست پناهندگی شخص، خدماتی چون کمک برای جستجو برای پیدا کردن شغل، ایجاد ارتباط با شهروندان کانادایی، مراقبت از کودکان، خدمات حمل و نقل، تقویت مهارتهای زبان آموزی، کمک به افراد دارای ناتوانی جسمانی و دسترسی به مشاوره های کوتاه مدت در صورت نیاز تا زمانی که پناهجویان تبدیل به شهروند رسمی کانادا شوند، ادامه خواهد داشت. 1. نامه تمکن مالی بانک به زبان انگلیسی به همراه ترجمه رسمی گردش چهار تا شش ماهه حساب که نشاندهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. اگر تصمیم گرفتید بهسراغ وکیل بروید، چه سوالاتی باید از او بپرسید و اصلاً چطور یک وکیل رسمی و مطمئن را تشخیص دهید؟ شما در ابتدا باید تصمیم بگیرید از چه طریقی قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم آن را دارید. کسانی که ویزای توریستی دارند میتوانند حداکثر تا 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشند؛ اما کسانی که سوپر ویزا دریافت کردهاند اجازه دارند تا 2 سال مقیم کانادا باشند.

مهاجرت به کانادا

مرکز این استان، وینی پگ به عنوان پایتخت فرهنگی و کشاورزی کانادا شناخته شده و علیرغم زمستانهای سرد و خشکش، محبوبیت زیادی در بین مهاجران حوزه کشاورزی و صنایع غذایی دارد. شما باید دارای حداقل مهارت زبان سطح 5 زبان انگلیسی یا فرانسوی در 4 مهارت مکالمه، خواندن، نوشتن و شنیداری باشید. شهر مونترال به عنوان شهر دو زبانه کانادا با فرهنگ و رسوم فرانسوی -انگلیسی خود به مقصد ایدهآلی برای مهاجران اروپایی، آفریقایی و آسیایی تبدیل شده است. دولت فدرال کانادا روز سهشنبه ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) برای تعدادی از موسسات و دانشگاههای ایرانی همانند دانشگاه شریف و شهید بهشتی تحریمهایی را وضع کرده است که میتواند بر روند پذیرش و مهاجرت دانشجویان این دانشگاهها به کشور کانادا تاثیر منفی بگذارد. انتاریو بالاترین میزان تنوع قومی-فرهنگی را دارا بوده و مقصد اول افرادی است که قصد اخذ اقامت دائم کانادا را دارند. برنامه پناهندگی در کانادا برای افرادی که پس از ورود به کانادا درخواست پناهندگی میدهند. اما با همه این تفاسیر که به نوعی پناهندگی را در نگاه اول نه تنها راحت، بلکه با کلی مزایا نیز جلوه داده و همچنین از طرف دیگر شایعات پراکنی بسیاری در این زمینه که پناهندگی کم هزینهترین و راحتترین روش اخذ اقامت کانادا بوده، باید گفت که اصلا و ابدا اینطور نیست!

ویزای کانادا 2024 ✓ انواع ویزا + شرایط + مدارک و هزینه ها ثبت نام آنلاین ویزای کانادا و مراجعه حضوری به سفارت کانادا و ارائه مدارک به صورت دستی و تکمیل مدارک در محل سفارت کانادا که اصطلاحاً به آن (یا ) میگویند. این استان شاید در سالهای اخیرتر نام آن به عنوان استانی محبوب برای مهاجرت به چشم میخورد اما برنامههای استانی () این استان و سیاستهای اقتصادی آن برای جذب مهاجر، محصل و نیروی کار ماهر بینالمللی باعث شده که این استان زیبا نیز به یکی از استانهای محبوب برای مهاجرت و البته همچنین راحت به دلیل سیاستهای دولتی استان گردد. پس از انتاریو، استان کبک در مقام دومین استان محبوب کانادا در میان مهاجرین قرار میگیرد. منتهی از آنجا که انجام این پروسه از روش ازدواجهای صوری، به ویژه از روشهایی که منجر به سود مادی بردن طرفین شود، نه فقط در کانادا و بلکه در اکثر مقاصد محبوب مهاجرتی جهان زیاد شده است، بنابراین اداره مهاجرت کانادا بسیار در بررسی این نوع پرونده حساس بوده و به بیان ساده باید به معنای واقعی اداره مهاجرت کانادا قانع شود که ازدواج شما صوری نیست و نخواهد بود.

در آن استان باشد. استان آلبرتا با دارا بودن جمعیت قابل توجهی از مهاجر، به دلیل فرهنگ غربی و منابع عمده نفتی به تگزاس کانادایی ویزای سرمایه گذاری آمریکا | گروه وکالتی یزدانی وای ال جی نیز شهرت دارد. بر اساس کنوانسیون ژنو که در سال در سال 1951 تصویب گردید و تقریبا همهی کشورهای توسعه یافته و غربی از جمله کانادا عضو آن هستند، به اشخاصی که تحت عنوان شرایط شرح داده شده در بند فوق دنبال پناهندگی هستند، این کشورها موظف به رسیدگی به درخواست شخص و در صورت موجه بودن دلیل پناهندگی وی، موظف به پناه و اسکان دادن به آن شخص هستند. گرچه دارا بودن مدرک زبان موجب افزایش امتیاز متقاضی و افزایش احتمال اخذ مجوز اقامت کانادا می شود. موسس و صاحب امتیازاین سازمان مهاجرتی، فارغ التحصیل رشته مهاجرت با رتبه عالی از دانشگاه کانادا و عضو انجمن وکلای مهاجرت کانادا می باشد. کانادا به دلایل زیادی از جمله امنیت بالا، رشد بالای تولید ناخالص داخلی، اقتصاد قوی، دانشگاه های معتبر، سیستم بهداشت و درمان پیشرفته و فرهنگ مهاجرپذیر مقصد بسیاری از مهاجران در سال های گذشته بوده است. کشور کانادا از جمله کشورهایی بوده که از قانون خاک پیروی مینماید. آیا متقاضی مهاجرت به کشور کانادا هستید؛ اما نمیدانید چگونه باید اقدام کنید؟  &;​&;᠎​​.