در 11 دسامبر در ساراسوتا با یک پلیس خرید کنید – CBS Tampa


ساراسوتا، فلوریدا (اخبار CW44 در ساعت 10) – اداره مسکن ساراسوتا، اداره پلیس ساراسوتا، والمارت و ترانزیت منطقه ساراسوتا (SCAT) برای ارائه 150 کودک محروم با یک تجربه تعطیلات منحصر به فرد برای “خرید پلیس” “برای هدایای تعطیلات در ساراسوتا” همکاری می کنند .

امسال، اداره مسکن ساراسوتا با 150 کودک محروم محلی با مجریان قانون محلی همکاری خواهد کرد تا هدایای تعطیلات را در Walmart محلی خریداری کنند. این رویداد در روز شنبه، 11 دسامبر 2021، از ساعت 6 تا 8 صبح در Walmart، 8320 Lockwood Ridge Road، Sarasota برگزار خواهد شد. **از خبرنگاران دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند **

بیشتر بخوانید: تغذیه دوچرخه برای تعطیلات کودکان با دوچرخه نیاز به داوطلب دارد

رکس تروش، رئیس موقت، گفت: «2021 دهه‌ای را رقم خواهد زد که در آن آژانس ما با اداره مسکن ساراسوتا همکاری می‌کند تا در فروشگاه با یک پلیس شرکت کند و به ایجاد روابط قوی با کودکان در جامعه ما ادامه دهد. تروش، رئیس موقت، گفت: «خرید با پلیس رویدادی است که کارکنان و غیرنظامیان ما هر ساله منتظر آن هستند تا فرصتی برای گذراندن زمان با کیفیت با کودکان داشته باشند تا به آنها در خرید هدایای تعطیلات کمک کنند.

ویلیام راسل، مدیر اجرایی اداره مسکن ساراسوتا، گفت: «داشتن یک جامعه امن و قوی با اعتماد و احترام متقابل بین اعضای جامعه و مردان و زنانی که سوگند یاد می‌کنند از آنها محافظت کنند، آغاز می‌شود». راسل گفت: «خرید با یک پلیس باعث ایجاد یک رابطه مثبت در طول این تعطیلات یک بار در زندگی می شود. “بسیاری از فرزندان ما که در رویدادهای گذشته شرکت کرده‌اند، به یاد می‌آورند که خرید و ملاقات با کارکنان SPD چه تجربه مثبتی بود.”

بیشتر بخوانید: یکی از معاونان کلانتری شهرستان هیلزبورو در تیراندازی شرکت داشت

چارلی هاگیل و اوبری رابینز، دو دانش‌آموز دوم در آکادمی خارج از منزل که امسال موسسه خیریه جامعه خود را تأسیس کردند، می‌گویند: “ما هیجان زده هستیم که به کودکان کمک کنیم تجربه تعامل و خرید با مجریان قانون را داشته باشند. Sarasota در طول فصل تعطیلات. زمانی که Communities Unified را تأسیس کردیم، اینها دقیقاً رویدادهایی بودند که می خواستیم در آن شرکت کنیم.

SHA بیش از 10000 دلار برای این رویداد از طریق شرکت تابعه 501c3 خود Sarasota Housing Funding Corporation جمع آوری کرد. رویداد امسال با کمک های مالی جوامع متحد، Walmart، IBERIABANK | First Horizon Foundation، Hoyt Architects، بنیاد جامعه شهرستان Sarasota، Knights of Eagle، Gary Dornbusch و سایر اهداکنندگان خصوصی امکان پذیر شد.
این کمک‌ها کارت‌های هدیه والمارت را ارائه می‌کنند که افسران پلیس ساراسوتا برای هر یک از 150 کودک از آن‌ها در گیشه استفاده خواهند کرد.

کسانی که مایل به اهدا هستند می توانند این کار را از طریق 501 (c) 3 زیرمجموعه اداره مسکن ساراسوتا، شرکت تامین مالی مسکن ساراسوتا (SHFC) انجام دهند. چک‌ها را می‌توان به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن ساراسوتا با عبارت «خرید با پلیس» در ردیف یادداشت‌ها پرداخت کرد. کمک های مالی کارت اعتباری را می توان به صورت آنلاین در http://www.sarasotahousing.org/SHFC.aspx انجام داد. چک یا کمک های نقدی ممکن است در اداره مسکن ساراسوتا، خیابان Osprey جنوبی، ساراسوتا، 269 باقی بماند. دوشنبه – پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر و جمعه از ساعت 8 صبح تا ظهر. 100٪ از کمک های مالی صرف کارت های هدیه Walmart برای کودکان خواهد شد.

اخبار بیشتر: کنوانسیون ماوراء الطبیعه و وحشت به فلوریدا می آید

برای اطلاعات بیشتر با اداره مسکن ساراسوتا به شماره 941-361-6210 تماس بگیرید.