شیوع بیماری کووید: 10 کشتی نروژی در حال نزدیک شدن به نیواورلئان برای کروناویروس مثبت شدند.


نیواورلئان – مقامات شنبه شب گفتند، آزمایش SOVID-19 10 سرنشین یک خط کشتی نروژی که به نیواورلئان نزدیک می شد مثبت بود.

طبق بیانیه وزارت بهداشت لوئیزیانا، نروژی بریکاوی در 28 نوامبر نیواورلئان را ترک کرد و قرار است این آخر هفته بازگردد. طی هفته گذشته، این کشتی در بلیز، هندوراس و مکزیک متوقف شده است.

مقامات گفتند که بیش از 3200 سرنشین در هواپیما هستند.

بر اساس این بیانیه، نروژ “به دلیل شناسایی موارد جدید و قرار گرفتن در معرض کشتی، به پروتکل های قرنطینه و ایزوله مناسب پایبند است.”

قبل از فرود در نیواورلئان، همه سرنشینان هواپیما برای ویروس کرونا آزمایش خواهند شد. مقامات گفتند، هرکسی که آزمایشش مثبت باشد، مستقیماً به خانه می‌رود یا خود را در محل اقامتی که توسط خط کروز ارائه می‌شود، ایزوله می‌کند.

مقامات هیچ اطلاعاتی در مورد وضعیت افراد مبتلا به این ویروس منتشر نکرده اند.

کشتی‌های کروز منبع اولیه همه‌گیری سال گذشته در آغاز همه‌گیری ویروس کرونا بودند، زیرا برخی از کشتی‌ها در بنادر پهلو گرفتند و مسافران مجبور به قرنطینه شدند. برخی از مسافران در اثر SOVID-19 در دریا جان خود را از دست دادند، در حالی که برخی دیگر احساس بدی داشتند که باید از کشتی های باری پیاده شوند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در مارس 2020 ممنوعیت ناوبری را صادر کرد که باعث توقف آن شد که در ژوئن گذشته به پایان رسید زیرا کشتی های کروز بنادر ایالات متحده را با الزامات بهداشتی و ایمنی جدید ترک کردند. طبق وب سایت نروژ، این شرکت از همه مسافران و خدمه می خواهد که حداقل دو هفته قبل از حرکت در برابر ویروس واکسینه شوند.

حق چاپ © 2021 توسط آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است.