این پیشنهاد، افراد واکسینه نشده را متحمل هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی COVID-19 می‌کند


ساکنان ایلینویز واکسینه نشده باید هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خود – از جمله صورت‌حساب‌های بیمارستانی – را در صورت ابتلا به کووید-19 بر اساس قانونی که روز دوشنبه در خانه ایلینویز تصویب شد، از جیب خود بپردازند.

نماینده ایالت لایحه جاناتان کارول احتمالاً با چالش‌های حقوقی و شکست‌های سیاسی مواجه خواهد شد، اما دموکرات نورثبروک این نگرانی‌ها را رد کرد و گفت که همه اینها به ناامیدی بین کسانی که «علم را دنبال می‌کردند و… تلاش می‌کردند کار درست را انجام دهند» و کسانی که انجام می‌دادند خلاصه می‌شود. “انتخاب کنید که واکسینه نشوید، چه کسی می تواند، برای هر کاری که می خواهد.”

کارول گفت: «فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که بگوییم «شما تصمیم می‌گیرید واکسینه نشوید، سپس این خطر را نیز می‌پذیرید که اگر به کووید مبتلا شوید و بیمار شوید، مسئولیت با شماست.»

جاناتان کارول، نماینده ایالت، دی-نورثبروک.

جاناتان کارول، نماینده ایالت، دی-نورثبروک.
عکس ارائه شده است

قانون کارول کد بیمه ایالت را اصلاح می کند تا «شخصی که واجد شرایط دریافت واکسن کووید-19 است و تصمیم می گیرد واکسینه نشود، در صورت بستری شدن در بیمارستان به دلیل علائم کووید-19، باید هزینه های مراقبت های بهداشتی را از جیب خود بپردازد. ”

این به‌روزرسانی روی بیمه‌نامه‌های بیمه‌ای سلامت یا حوادث که در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۳ یا پس از آن صادر یا تمدید شده‌اند، تأثیر می‌گذارد.

کارول گفت: «اکنون این بیماری در حال تبدیل شدن به بیماری افراد واکسینه نشده است

«البته، اگر کسی به دلایل سلامتی نتواند واکسن بزند، بحث کاملاً متفاوت است. اما اگر شما فردی شایسته هستید که می‌توانید این واکسن را دریافت کنید و تصمیم به انجام آن ندارید، همه ما را به خطر می‌اندازید و با ادامه گسترش واکسن‌ها شاهد آن خواهیم بود.

ما تمام تلاش خود را برای آموزش مردم در مورد واکسن انجام داده ایم. باز هم، واکسن کار می کند و مردم به هر دلیلی آن را دریافت نمی کنند. اکنون در نقطه‌ای است که … نباید مسئولیت آن‌هایی از ما باشد.»

تصویب این لایحه مستلزم رفع موانع قانونی و سیاسی است.

دان مک‌کانچی، رهبر جمهوری‌خواهان سنا، از هاثورن وودز، در بیانیه‌ای کوتاه گفت که مخالف «دور گرفتن مراقبت‌های بهداشتی از ساکنان ایلینوی» است.

رهبر اقلیت سنای ایالتی دن مک‌کانچی از هاثورن وودز در یک کنفرانس خبری مجازی در ماه مارس شرکت می‌کند.

رهبر اقلیت سنای ایالتی دن مک‌کانچی از هاثورن وودز در یک کنفرانس خبری مجازی در ماه مارس شرکت می‌کند.
BlueRoomStream

و طبق قانون فدرال، طرح‌های بیمه، مانند طرح‌هایی که توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه ارائه می‌شود، درمان شرایط پزشکی از قبل موجود را پوشش می‌دهد و مجاز به خاتمه پوشش برای تغییرات در وضعیت سلامتی افراد نیست. به گفته healthcare.gov، این شامل تشخیص یا درمان COVID-19 است.

کارول در پاسخ به سوالی درباره چنین مسائلی گفت که برای هر لایحه چالش های قانونی وجود دارد.

کارول گفت که برخی از همکارانش در مجلس “بسیار از این قانون حمایت می کنند”، اما لایحه روز دوشنبه یک “نقطه شروع است – ما خواهیم دید که مذاکرات به کجا خواهد رسید.”