به روز رسانی Omicron: نوع Covid قوانین جدید سفر در ایالات متحده را اعمال می کند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید


درست زمانی که فکر کردیم مقررات سفر ایالات متحده در حال تثبیت است، Omicron آمد.

پس از اینکه مقامات بهداشتی آفریقای جنوبی در اواخر نوامبر از کشف نوع omcron ویروس کرونا به جهان اطلاع دادند، دومینو به سرعت سقوط کرد.

دولت بایدن یک ممنوعیت بحث برانگیز سفر برای ورود مسافران از هشت کشور در جنوب آفریقا را آغاز کرد. گردشگران ناگهان خود را سرگردان می بینند. و اکنون مقامات ایالات متحده دوباره مقررات سفر را تشدید می کنند.

همه چیز روز به روز و حتی ساعت به ساعت تغییر می کند، اما در اینجا برخی از سوالاتی است که مردم در مورد قوانین سفر ایالات متحده می پرسند — و پاسخ هایی که تا 5 دسامبر داریم:

آیا قوانین آزمایش برای ورود به ایالات متحده تغییر کرده است؟

بله، طبق اعلام جو بایدن در 2 دسامبر در مورد اقدامات جدید با هدف مهار همه گیری.

همه مسافران بین المللی ورودی باید ظرف یک روز پس از عزیمت به ایالات متحده از دوشنبه آزمایش کنند.

همه پروازهایی که بعد از ساعت 12:01 صبح به وقت شرقی 6 دسامبر انجام می‌شوند، با دستور آزمایشی جدید CDC که اواخر پنجشنبه ارسال شد، مطابقت خواهند داشت.

در این طرح که در وب‌سایت کاخ سفید آمده است، آمده است: این چارچوب زمانی آزمایش جدید برای همه «بدون توجه به ملیت یا وضعیت واکسیناسیون» اعمال خواهد شد.

همچنین ببینید: مقامات بهداشتی ردیابی تماس را احیا می کنند زیرا مواردی از نوع omicron در ایالت های بیشتر ایالات متحده شناسایی شده است.

مدارک بهبودی کووید-19 در 90 روز گذشته نیز پذیرفته می شود.

مسافران واکسینه شده تا روز یکشنبه 14 آذرماه باید در مدت سه روز پس از عزیمت در این آزمون شرکت کنند. برای مسافران خارجی که وارد ایالات متحده می شوند الزامی وجود دارد که به طور کامل واکسینه شوند.

آمریکایی‌های واکسینه نشده و مقیم دائم قانونی مجازند با آزمایش انجام شده در یک روز پس از عزیمت به ایالات متحده وارد کشور شوند. قوانین جدید یک بازه زمانی تست یک روزه را برای همه ایجاد می کند.

بایدن همچنین اعلام کرد که دستور ماسک فدرال که مسافران را ملزم به پوشیدن ماسک در فرودگاه ها، هواپیماها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار و اتوبوس می کند تا 18 مارس تمدید شده است.

آیا “یک روز” به معنای 24 ساعت است؟

خیر طبق گفته CDC، چارچوب زمانی “یک روزه” برای “ارائه انعطاف پذیری بیشتر به مسافران هوایی و اپراتورهای هواپیما” استفاده می شود.

پذیرش آزمون بستگی به زمان پرواز یا زمان گرفتن نمونه آزمایشی ندارد.

همچنین ببینید: مطالعه نشان می‌دهد که نوع omicron ممکن است بر محافظت ایمنی در برابر عفونت‌های قبلی کووید غلبه کند

CDC در وب‌سایت خود می‌گوید: «به عنوان مثال، اگر پرواز شما در ساعت 1 بعد از ظهر جمعه است، می‌توانید با تست منفی در پنجشنبه گذشته سوار شوید.

آیا شرایط آزمون برای کودکان اعمال می شود؟

بله، این برای همه مسافران هوایی 2 سال یا بیشتر که به ایالات متحده پرواز می کنند صدق می کند.

آیا برای ورودی های مرز زمینی و بندری اعمال می شود؟

خیر، شرایط فقط برای مسافران هوایی است.

آیا هنگام ورود نیاز به آزمایش یا قرنطینه وجود دارد؟

وجود ندارد. یک مقام ارشد دولتی اواخر روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: «ما هیچ اقدامی در مورد آزمایش‌های پس از ورود و قرنطینه اعلام نمی‌کنیم.

این مقام گفت: “من می گویم – نگاه کنید، اگر اقدامات اضافی توصیه شود، اگر بتوان اقدامات اضافی را به درستی و به طور موثر اجرا کرد، ما در انجام آن تردید نداریم، اما امروز آن را انجام نمی دهیم.” به متن جلسه توجیهی کاخ سفید.

ممنوعیت جدید سفر آمریکا شامل چه کشورهایی می شود؟

ممنوعیت سفر که در 26 نوامبر اعلام شد، ورود اتباع خارجی از هشت کشور در جنوب آفریقا به ایالات متحده را ممنوع کرد. آنها بوتسوانا، اسواتینی، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه هستند.

در 27 نوامبر، CDC همه آنها را در خطر “بسیار بالا” سطح 4 برای کووید-19 قرار داد. (بوتسوانا به دلیل حجم پرونده خود در حال حاضر در سطح 4 قرار دارد – بیش از 500 نفر در هر 100000 نفر در 28 روز گذشته.)

اتباع آن کشور و شهروندان سایر کشورها که در 14 روز گذشته به آنجا سفر کرده اند در حال حاضر اجازه ورود به ایالات متحده را ندارند.

دکتر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، روز یکشنبه گفت که ممنوعیت‌های سفر به صورت روزانه مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و دولت ایالات متحده از سختی‌هایی که گریبانگیر این کشورها شده است آگاه است.

فائوچی، مشاور ارشد پزشکی بایدن، گفت که این ممنوعیت زمانی اعمال شد که ایالات متحده “در تاریکی” بود و تنها از افزایش موارد در آفریقای جنوبی به دلیل نوع omicron مطلع شد. هدف از این ممنوعیت دادن زمان برای ارزیابی وضعیت بود.

آیا شهروندان ایالات متحده در حال حاضر در آن کشورها می توانند بازگردند؟
بله آنها میتوانند.

بر اساس اعلامیه کاخ سفید، CDC گفت که “شهروندان و ساکنان دائمی قانونی ایالات متحده، برخی از اعضای خانواده و سایر افراد دارای معافیت های خاص، که در هر یک از کشورهای ذکر شده در بالا در 14 روز گذشته بوده اند، مجاز خواهند بود. به ایالات متحده.”

تا 2 دسامبر، آنها همچنان باید قوانینی را که از قبل برای ورود مجدد به اجرا گذاشته شده است، رعایت کنند: نتیجه منفی آزمایش کووید-19 در صورت واکسینه کامل در عرض سه روز پس از سفر و در صورت عدم واکسینه شدن در عرض یک روز پس از سفر.

آیا شهروندان ایالات متحده همچنان می توانند به کشورهای محدود سفر کنند؟
از نظر فنی بله

به عنوان مثال، حداقل دو خط هوایی ایالات متحده هنوز از آفریقای جنوبی رفت و آمد دارند. خطوط هوایی دلتا همچنان خدمات آتلانتا-ژوهانسبورگ را ارائه می دهد و خطوط هوایی یونایتد همچنان خدمات نیوآرک-ژوهانسبورگ را ارائه می دهد.

بر اساس انتشار خبری از توریسم آفریقای جنوبی، خطوط هوایی یونایتد همچنین به خدمات خود بین نیوآرک و کیپ تاون ادامه می دهد. در این بیانیه همچنین آمده است: “ما می خواهیم تأکید کنیم که کشور ما برای همه مسافرانی که مایل به بازدید هستند باز است.”

صلاح است یا نه، بحث دیگری است. CDC در مورد آن توصیه می کند.

همچنین ممکن است با موانع جدیدی در سفر روبرو شوید. خبرگزاری دولتی نیوزیانا گزارش داد، برای مثال، زیمبابوه روز سه‌شنبه، 30 نوامبر، قرنطینه و قرنطینه اجباری را برای مسافران اعمال کرد.

رفتن به کشورهای آفریقای جنوبی در زمانی که ممنوعیت ها در سراسر جهان اعمال می شود ممکن است منجر به ممنوعیت رفتن شما به کشورهای دیگر شود. به عنوان مثال، بریتانیا به کسی که در کشورهای «لیست قرمز» بوده است – که شامل آنگولا و زامبیا و هشت مورد بحث شده در بالا می‌شود – اجازه ورود نمی‌دهد مگر برای شهروندان بازگشته خود.

آرژانتین، کانادا، ایتالیا و سایر کشورها نیز تحریم هایی را اعمال کرده اند که هر کدام پارامترهای خاص خود را دارند.

آمریکا برای شناسایی این ویروس چه می کند؟
CDC گفت که نظارت Omicron را در چهار فرودگاه بزرگ بین المللی ایالات متحده گسترش خواهد داد.

CDC همچنین روز چهارشنبه به CNN تأیید کرد که مقامات به خطوط هوایی حامل مسافرانی که به برخی از کشورهای آفریقای جنوبی سفر کرده بودند دستور داده اند تا اطلاعات تماس آن مسافران را با آژانس به اشتراک بگذارند.

این شرکت هواپیمایی بر اساس دستور ردیابی تماس CDC که از 8 نوامبر اجرایی شده است، اطلاعات تماس مسافران را جمع آوری کرده است.

The-CNN-Wire & 2021 Cable News Network, Inc.، یک شرکت WarnerMedia. تمامی حقوق محفوظ است.